buttons_OFFERTE

MAAK EEN AFSPRAAK
OVER ONS

Meer dan 20 jaar geleden raakte Klaas van der Eijk in de ban van de band. Hij doet ervaring op zowel in de werkplaats als op de receptie. In 2001 besluit hij voor zichzelf te beginnen en betrekt een pand aan de Zekkenweg in Hoek van Holland. De locatie is uitstekend bereikbaar. De Stena-Line bevindt zich slechts op steenworp afstand. Bandenservice Klaas van der Eijk is MEER dan alleen banden! Klaas van der Eijk beschikt met zijn professionele team over jarenlange ervaring en deskundigheid op het gebied van vrachtvervoer, bedrijfsvervoer en luxe wagens. Wij nemen graag alle zorg uit handen voor zowel particulieren als transportondernemingen.

buttons_OFFERTE2
MAAK-EEN-AFSPRAAK